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Animation Import Export Scripts Update: Vers 6.2

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Mensaje por lefty2000 el Sáb 25 Mayo 2019, 16:41

The latest version of the animation import scripts enables the control2_arm_r and control2_arm_l location data.  These bones control the shoulders in an animation to adjust hand position and implement some effects in the game such as "breathing."  A good example of the use of these controls is the animation file "fix_set_hammer_cycle.anm."  

http://www.lefty2000.com/TheMoviesGame/importanm/impexpanm6.2.zip

In this animation a worker hammers a nail into a board.  The left hand holds the board in place while the right hand swings the hammer.   The left hand should remain still as the animation plays.  With version 6.2 the animation is imported correctly into Blender.
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Mensaje por Koko el Lun 27 Mayo 2019, 18:11

Thanks a lot :guino:
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Mensaje por Regolero el Miér 29 Mayo 2019, 21:49

Muchas gracias aplauso 56 Lefty, pero yo en mis costumes jamás utilizo los huesos control2_amr, esos huesos siempre los dejo por asignar, porque hacen unos movimientos muy raros al emparentarlos a un hueso. Y sin usarlo se mueve muy bien el costume.

Así que lo siento, pero seguiré con la versión anterior, puesto que no me influye la mejora.
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