Sideburned
5 participantes
Página 3 de 3.
Página 3 de 3. • 1, 2, 3
Re: Sideburned
Que alguien me traduzca, lo último, que no acabo de entender del todo la frase jeje.
Regolero- Alcaide
- Rol : Director
. :. :
. :
Regolero escribió:Que alguien me traduzca, lo último, que no acabo de entender del todo la frase jeje.
Are you referring to "let me know so I can try and fix that"? It just means that if the subtitles I made are not working for you, tell me, so that I can attempt to make them work.
Hope that clears it up..
LeoLaw-  
jajaja, ahora si lo entendí, gracias por los subtitulos.
Una historia graciosa, el tio con las mejores patillas de la ciudad jajaja.
Regolero- Alcaide
. :
Regolero escribió:jajaja, ahora si lo entendí, gracias por los subtitulos.
Legs? Is that what it translated to? That's not right at all..
LeoLaw-  
no, no, yo si lo he entendido, patillas de barba, pelos en la cara. Es la traducción de mi comentario lo que no se ha traducido bien.
En español a las piernas de los humanos se les diferencia en el lenguaje a las patas de animales u objetos, estas en diminutivo se pronuncian igual a las patillas de barba. El traductor no sabe traducirlo porque en inglés se dice "legs" para todo.
--------------------------------
No, no, I did understand, whiskers, hair on my face. It is the translation of my comment that has not been translated well.
In Spanish the legs of humans are different in language to the legs of animals or objects, these in diminutive are pronounced equal to the whiskers. The translator does not know how to translate it because in English it is called "legs" for everything.
En español a las piernas de los humanos se les diferencia en el lenguaje a las patas de animales u objetos, estas en diminutivo se pronuncian igual a las patillas de barba. El traductor no sabe traducirlo porque en inglés se dice "legs" para todo.
--------------------------------
No, no, I did understand, whiskers, hair on my face. It is the translation of my comment that has not been translated well.
In Spanish the legs of humans are different in language to the legs of animals or objects, these in diminutive are pronounced equal to the whiskers. The translator does not know how to translate it because in English it is called "legs" for everything.
Regolero- Alcaide
. :
Oh okay haha that makes sense.
LeoLaw-  
Página 3 de 3. • 1, 2, 3
Página 3 de 3.